20 september 2009

Fikabesök

Idag tog vi det bara lugnt när vi stigit upp. Härlig slö söndag =) men var dock tvungen att cykla till mobilia och lämna tillbaka en tröja jag köpt. Passade även på att handla på malmborgs. Jag var ute på gården med Tindra lite. Hon hade med sig sina sandsaker ut. När vi satt därute kom mamma och pappa. Vi hade bjudit dom på lite fika =)

Lite senare kom även Lotta och Bastian. Vi fikade på lite smörgås, kanelbullar och cappucino =) Sen var det dax för att försöka få igång ett roligt program till datorn. Mamma hade med sig sina två datorer..haha! Det var skyttetrafik mellan vårt sovrum och vardagsrummet haha! Dessa datorer. Pappa bara småskrattade åt oss =) Dom var här en bra bit in på eftermiddagen. Lotta och Bastian gick hem vid halv sextiden. Sen började jag med maten. Blev lasagne till mat =) Det var riktigt smarrigt.

Senare kom Markus och Fredrik hem =) Var underbart att ha dom båda hemma! =) Fredrik hängde med mig till coop. Jag behövde blomjord och smör. Vi cyklade inom Jimmy, Fredrik hade glömt sin mobil. Sen bara hem.

Nu sover alla barnen. Snart dax för mig att sova oxå! Ska ju upp och jobba imorrn.

Inga kommentarer: