10 september 2009

Körstart idag =)

Det blev ju VINST igår för Sverige...matchen slutade 1-0 till Sverige. Helt underbart ju =)

Markus vaknade idag och mådde illa. Han såg rent blek ut. Så han fick stanna hemma från skolan idag. Jag gjorde en sjukanmälan till skolan. Han har precis ätit lite. Nu ska han vila lite.

Idag startar *The Papas and the Mamas* =) Hoppas att jag kan gå dit. Har längtat så efter det. =) Det startar ju en halvtimme senare nu denna terminen. Hoppas att man kan hinna vara med. Jag slutar ju nästan alltid kl 16.00 på torsdagar. Och kören börjar kl 16.00 *typiskt* Men förhoppningsvis hinner jag hihi!
Jag var inne på eriksfälts hemsida, och där var Tindra och jag med på en bild hihi =) Hade jag ingen aning om. En gammal bild från barngruppen!

Ja, nu Tindra badat. Hon vaknade ganska svettig imorse. Ska snart värma lite mat som blev över igår. Gjorde *mor Kanins köttfärsgryta* blev riktigt gott =) I den grytan är där köttfärs, paprika, majs, lök, vitlök, soya, chilisås och köttbuljong. Till den goooooda grytan serveras ris =) *tack Lotta och Bastian för receptet* =)

Kram kram

Inga kommentarer: