05 september 2009

Fredag + Lördag

Fredag

Fredagen hände inte jättemycket mer än jobbet...Jag skulle stänga idag på jobbet, men fick gå tidigare *ler* När jag kom hem diskuterade vi vad vi skulle äta. Kenny var sugen på tacos =) Jag frågade Fredrik om han ville äta tacos...han svarade JAAAAA =) Så det körde vi och handlade hihi! Kenny åt dock inte så mycket. Fredrik däremot åt hur mycket som helst. Hade mjukt tortillabröd, gurka, majs, tomat, sallad, lök, paprika och goda chips till, och Fredriks önskemål gräddfil. =) tacosås oxå haha.

Under kvällen spelade Fredrik lite xbox. Kenny blev trött ganska fort, han hade ont i magen oxå. Så han la sig redan vid halv tio. Jag och Fredrik tittade först klart på en film *Volcano* sen tittade vi på Mama Mia =) Och åt godis, jordnötsringar och pepsi Max =) Riktigt smarrigt och mysigt att slappa i soffan. Tindra sov gott hon oxå...hihi! Fredrik gick och la sig när kl var 23.30 tiden...jag tittade vidare lite på tv. La mig kl 01.00

Lördag

Idag gick jag och Tindra upp kl 09.00, sen kom Fredrik oxå. Då blev det frukost hihi. Påålslimpan med ost och marmelad och drack god juice =)
Kenny och Fredrik ville ha en hemmadag idag...=) Så vi har bara strosat omkring nästa hela dagen. Jag tog en snabb sväng till mobilia och handlade mat bara, sen hem igen. Ikväll ska Fredrik och Tindra sova hos sin mormor och morfar. Jag, Kenny mfl ska till Babel och lyssna på Chip Taylor och Kendel Carson =) Ska bli skoj att komma ut lite =) Men vi ska käka middag innan vi kör till mamma och pappa. Blir rester från igår *tacos* och lite annat =)

Nä..nu ska jag fortsätta här hemma!

Körde och lämnade Fredrik och Tindra vid halv sju tiden, stannade en stund och snackade med mamsen och papsen. =) Lotta ringde vid sju och sa att dom cyklade, skulle mötas vid KB kring halvåtta. Vilket ösregn det blev precis när vi skulle stiga av bilen. haha! Men det var inte så långt vi skulle gå. Ringde Lotta igen och sa att vi kunde mötas direkt vid Babel istället. Så vi gick dit. Då kom precis Christer och Christina...sen kom två blöta cyklister. Gick in på Babel. Jättemysig klubb. Kom ganska mycket folk. Först kom där en som hette Rickard Lindgren och spelade och sjöng. Jättemysig musik =) Sen kom ju Chip och Kendel. Vilken underbart fantastisk show dom gjorde. =) Var en underbar kväll där. Var slut kring halv elva. Sen var där skivförsäljning och signering. Jag och Charlotte ställde klart oss i den kön. Fick bådas autografer, och blev fotade med Chip =) Sebastians föräldrar åkte hem. Sen bestämde vi oss för att äta nåt. Kenny och jag var hungriga. Så vi körde till Stippes och satt där och käkade. Lotta och Bastian cyklade hem. När vi käkat körde vi hem till Lotta och Bastian och drack cappucino och åt jättegoda hallongrottor =) Vi körde hem kring 01.30 *tack för en jättetrevlig kväll*
Sen la vi oss när vi kom hem...*trötta*

1 kommentar:

Lottis sa...

Tack själv! Det var jätteskoj! =) Kramar