08 september 2009

Sommardag

Idag började jag jobba kl 07.00, segt att gå upp idag. Men upp måste man ju. =/ Gick upp och tog på mig. Väckte Markus och sa hej då innan jag cyklade. Vilken skön dag det har varit idag. Sommarvärme =) Det gillar vi skarpt!
Hade ganska kort dag på jobbet, min tidiga dag =) När jag kom hem käkade vi mat, som jag hade med hem från jobb. Favoritmaten på jobb. *tonfisksås med pasta* Tindra och Markus älskade den maten =)
Sen var det dax för Markus att bege sig till träningen. Cyklade med honom bort. När han tränade passade jag på att handla mat och dylikt till imorrn. Så är det bara att laga när man kommer hem imorrn. Markus har fotbollsmatch imorrn på kvällen. =)

Nu ikväll är det säsongspremiär för Idol och Andra avenyn. Tv-kväll med andra ord hihi! Ska bli skoj =)

Nä, nu har jag väl inte mycket mer att tillägga idag.
Kram kram

Inga kommentarer: