18 oktober 2009

Vellingeblomman, entré och fika =)

Gick upp vid halvtio typ. Käkade frukost, ja...det som fanns haha! Inte mycket till frukost egentligen =)
Sen hämtade vi upp Lotta och Bastian vid elvatiden. Skulle ut till Vellingeblomman. Lotta har frågat oss innan om vi inte kunde köra dig. Så idag blev det minsann. Handlade lite nya blommor, både inne och till balkongen. =) Handlade en söt kruka i form av en gubbe. Sen bar det av till Entré. Skulle titta i en liten affär med bara smycken. Ville titta på lite örhänge. Och det hittade vi. Jag och Lotta köpte likadana. Det var små söta tärningar hihi =)

Efter Entré blev det hemköp. Handlade bröd och pålägg, sen körde vi hem till oss och fikade på det. Blev cappucino/Latte till det =) Riktigt gott...som vi åt! Haha!

Nu är Kenny iväg och kör dom hem. Sitter och väntar på mina pojkar ska komma hem. =) Sen händer väl inte så mycket mer idag haha! =)
Ja, då var pojkarna hemma =) Mysigt! Jag och Fredrik gick bort till Petra en sväng. Hon ville låna en tröja av mig. Så stannade jag på en snabb kopp kaffe. Fredrik lekte lite med Anton. Är hemma igen. Nu ska pojkarna lägga sig. Jag och Kenny ska krypa ner i sängen och titta lite på tv och mysa =) Sen blir det till att sova, ska ju upp och jobba imorrn. En lååååång dag imorrn. Först jobba 07.30-16 sen planering från 16-17.30 sen APT från 17.30-18.30 sen blir det planering igen mellan 18.30 till 20.00 haha...hemsk dag! Men inte så mycket att göra åt det =/

Kram och adjö!


1 kommentar:

Kusmi sa...

Tack för idag, det var jätteskoj! =) Kramisar