06 oktober 2009

Tidig dag på jobbet! =)

Idag började jag minsann redan kl 07.00 *puhhh* Men det är helt okej för att då slutar man ju tidigt. På min rast idag var jag ute och gick en promenad =) Var skönt minsann i solen =) Idag tog jag ut komp 1 timme...så jag gick hem kl 13.15 =) Cyklade direkt och handlade mat till ikväll sen bara hem =)

Nu sitter jag här och skriver lite...har hängt upp tvätten och slängt in en ny maskin tvätt =) Har ett stort tvättberg i badrummet haha!


Jag hämtade Markus på bandyn kl 18.00, sen cyklade vi hem till mormor och morfar *Åke & Britt* =) Fikade formfranska och kaffe. Blev även litta chips och godis =) Alltid lika trevligt där =)

Nu ikväll är det ju Desperate Housewifes =) Det är ju ett stort MÅSTE! Sen blir det natti natti.
Vi hörs imorrn. Adjöken!

Inga kommentarer: