17 oktober 2009

Mysig lördagsmorgon

Idag vaknade vi vid niotiden. Låg kvar i sängen och möööös =) Sa till Tindra att sjunga *vi gratulerar* medans jag spelade in henne på min mobil som vi sen skulle skicka till Lotta. Hon fyller ju 25 hela år idag =) Ikväll är det kalas som gäller! Ska bli skojsigt! Har ju köpt litta presenter haha som jag inte skriver här vad de är för något! Finns ju nyfikna små folk som läser denna bloggen *eller hur Lotta* ;)

Nu är Kenny iväg och handlar bullar. Sen blir det frukost. Bullar och cappucino/latte =)
Sen ska vi upp en snabb runda i stan. Kenny skulle kolla nåt och jag ville till panduro hobby.
Hemkomna från stan...blev en tur till gustav. Även panduro hobby =) Kenny köpte sig ett munspel =)
Nu har jag precis kommit upp från badet. Tindra vilar middag. Sen ska vi käka lite lasagne innan vi beger oss till kalaset. Där ska det bjudas på en massa gott =)
Skriver mer sen!

1 kommentar:

Kusmi sa...

Tack för de fina presenterna =) Kramis