28 oktober 2009

Jobb, stan, mobilia och snabbvisit hos mormor och morfar!

Idag började jag sju...vaknade kl 05.00 av att Tindra behövde gå på toa. Sen passade jag på att klä på mig och sminka mig. =) Sen la jag mig igen, somnade om och vaknade halv sju. Snabbt upp och gjorde vid håret sen cyklade jag till jobbet.
Dagen har gått fort, slutade tidigt idag. Cyklade till stan efter jobbet och tittade lite. Var inne på panduro och handlade, sen blev det en snabb runda på mobilia och malmborgs. kenny ringde och frågade om jag inte kunde sticka inom mormor och morfar och hämta en kontroll. Som vi så kärt glömde igår haha. Så jag stannade på fika och snackade lite. =) Stannade nån timme sen hem igen. Vi har besök av Kristoffer =) Dom satt och spelade xbox när jag kom hem haha =) Vid halv sju stack dom iväg och skulle titta på nån kampsport eller nån..vet inte vad det heter haha =)

Handlade ett nytt choklad idag...*Vinter* från Marabou =) Mycket gott!

Petra och Anton kom en sväng nu ikväll. Vi drack kaffe och snackade litta. =) Fredrik och Anton spelade data lite. Tindra sprang rundor haha.


Snart är det fredag haha...halva veckan gången =) Ikväll blir det bara soffan och tv:n.

Inga kommentarer: