16 oktober 2009

Har verkligen inte orkat....

Nä, nu har jag inte orkat skriva på några dagar. Har varit så trött om kvällarna. Men nu är ju den underbara helgen här igen. Denna veckan har gått snabbt måste jag ju säga.
Idag när jag slutade cyklade jag direkt hem. Käkade lite med Tindra och Kenny. Sen bytte jag om. Cyklade hem till Lotta, käkade nån macka där innan vi stack upp i stan för att möta mamma. Vi mötte henne uppe vid filmstaden. Gick först in en sväng på espressohouse och drack en goood kopp. Jag drack såklart en vanillalatte =) och åt en mycket smarrig kaka! Var mysigt att sitta där vi tre. Sen var det dax för höjdpunkten. Vi skulle se *Julie och Julia* Idag var Lotta och jag litta snåla, vi gick in på Victoria Livs eller vad den nu heter och handlade popcorn och läsk haha! Sen in på bion. Filmen var sååå bra och rolig. Många goa skratt fick vi iallafall. Efter dilmen cyklade jag och Lotta hem, mamma tog bussen. Väl hemma tittade jag det sista på Idol, mös lite med Tindra och Kenny i soffan. Sen var det sängtajm för Tindra.
Nu blir det lite mys i soffan och Idoleftersnack =)
Adjöken!

Inga kommentarer: