14 maj 2010

Grattis Farmor 91 år!

Ja, idag fyller farmor år. Har ringt och grattat henne ikväll =)

Idag vaknade Tindra kl 07.10 för att vara exakt. Men hon somnade om igen. Vaknade 09.20 nästa gång. Så skönt att sova lite längre idag. Sen gick vi upp och hon käkade frukost. När kl var typ 10.30 gick vi ner i affären och handlade bullar sen hem till Petra och Julia på kaffe och frukost =)
Satt och snackade lite. Barnen lekte..sen frågade Petra om vi skulle med upp i stan. Visst ville vi det. Tog bussen upp till gustav sen promenixa vi till Partyland. Gick även in en sväng på Caroli City. Där blev det fika på Espresso House =) Mycket gott som vanligt. hihi! Sen gick vi ner mot gustav igen och dom tog bussen hem. Jag och Tindra gick vidare till en annan affär. Handlade det jag skulle, sen gick vi hem till Janne. Jag drack en kopp kaffe där. Sen skulle jag vara hos frisören kl 16. Janne passade Tindra sålänge. Kenny skulle hämta henne där sen. Jag ringde Kenny när jag var klar hos frisören, så kom dom och hämtade upp mig.
Sen körde vi vidare till coop och handlade mat och annat gott. Hem och lagade mat, var vrååålhungrig. Nu ligger vi i soffan och slappar bara....underbart skönt!

Kram och Adjööök!

Inga kommentarer: