09 maj 2010

Söndagen är här...

Idag gick vi upp vid 09 tiden. Markus och Tindra ville käka gröt =) Så nu sitter dom och äter frukost. Jag ska väl oxå stoppa i mig lite frukost. Känner att jag är hungrig men inte riktigt sugen på nåt. =/

Sen blir det en tur till mobilia med Markus, vi ska kolla lite bara =) Annars idag blir det bara till att ta det lugnt. =) Skönt att slappa på en söndag. Innan det är dax för jobb och stress igen hihi!

Nä, nu ska jag äta lite och sen göra vid mig.

Ja, då var jag och Markus hemma igen. Efter lite turer här och där. =) Vi cyklade först till mobilia och tittade där. Sen vidare upp till triangeln och kollade efter skor. Markus provade ett par som passade alldeles utmärkt. Sen ringde jag Kenny och frågade var han och Tindra var. Visade sig att dom var på väg till Janne. Så Kenny släppte av Tindra vid triangeln, så hon kunde prova skor hon med =) Hittade till henne oxå, men fanns inte fler par. Tyvärr var där en lång repa i skon, den ville jag ju inte ha då. Så hon i affären ringde till mobilia och fick lagt undan både Tindras och Markus. Man fick ju nämligen 100 kr rabatt vid köp av två par barnskor.

Sen gick vi hem till Janne och lämnade Tindra. Träffade Lotta A och hennes bror på vägen dit. Stod och snackade litta =) Sen hem till Janne. Tindra och Janne gick ut på lekplatsen intill där dom bor. Jag och Markus cyklade bort till mobilia igen. Hämtade upp skorna som var undanlagda till oss. Sen kollade vi lite i andra affärer. Jag köpte ansiktsrengöring och nagellacksbortagning =) Sen blev det även ett litet besök på Mc Donalds. Markus var så sugen hihi =) det var mycket gott! Sen inom malmborgs och handlade hem litta =) Sen var det äntligen dax att cykla hem.

Nu sitter Markus och jag i soffan. Han tittar på en film och jag sitter här. Skönt att bara ligga i soffan =)

Adjöken!

Inga kommentarer: