26 maj 2010

Veckan börja lida mot sitt slut...

Idag har det inte hänt alltför mycket. Inte de andra dagarna heller. Har varit skönt att inte göra så mycket. Har bara tagit det lugnt.

Idag var det jobb som vanligt. Lämnade och hämtade Tindra på dagis. Cyklade hem direkt efter dagis och lagade mat. Blev spaghetti med köttfärssås och lite grönt till det. =) Sen cyklade jag bort en sväng till mobilia. Handlade lite på malmborgs. =) När jag kom hem gjorde Kenny vars en cappuccino. Och så åt vi Tiramisu! Sen har vi bara kopplat av. La oss i sängen när vi lagt Tindra. Har bara legat och tittat tv hela kvällen =) Älskar att slappa!

Imorrn ska jag på facklig utbildning. En heldagsutbildning. Ska bli intressant faktiskt. Sen direkt efter det ska jag möta upp Lotta på stan. Vi ska käka nåt där, sen ska vi gå och se *sex and the city 2* Hon frågade om jag ville se den med henne för några veckor sedan. Och visst kunde jag tänka mig det. Alltid skoj att träffa syster yster =)

På fredag blir det en lugn kväll. Sen på lördag ska vi hem till Janne. Kennys faster kommer antagligen ner till Malmö. Ska antagligen se på foto från Japan =)

Hoppas bara på att helgen inte går alltför fort...vill hinna njuuuuta ordentligt!

Nu är det dax att sooooova =) Godnatt!

Inga kommentarer: