01 maj 2010

Jägersro och mobilia...

Idag gick jag/vi upp vid niotiden. Kenny körde iväg till coop och handlade nybakta baguetter =) Blev en god frukost. =) *tack älskling*

Sen bar det av till Jägersro Center. Kenny skulle kolla skjorta och slips där. Men ingen lycka där =( Gick in på Jula oxå. Kenny köpte nån verktygsvagn där. Lotta skickade tidigare i morse och frågade om vi ville gå med dom på mobilia. Det ville vi absolut.

Vi bestämde att vi skulle ses där. Vi kom innan dom så vi gick en runda. Vi träffade Yupha därinne. =) Hon frågade om vi var hungriga. Hon ville bjuda oss på Bk =) Så vi gick dit och satte oss och åt med henne. Skoj att träffa henne! Lotta och Bastian kom dit oxå...men åt inte där. Yupha berättade att hon skulle till Thailand i Juni. Såååå underbart, vill oxå resa dit =)

Sen fortsatte vi rundan på mobilia, blev en lång runda minsann hihi! Till sist malmborgs och handlade =) Sen bar det av hemåt. När vi kom hem var vi trötta. Jag och Kenny la oss för att vila, men somnade minsann haha Skönt!

Vid kvart i sex gjorde vi mat och käkade. Nu sitter jag och väntar på min latte =)

Snart ska Kenny bege sig iväg till nån arbetskollega/kompis...jag och Tindra ska titta tv bara och äta lite godis.

Fick ett litet ryck i pojkarnas rum ikväll..började med att jag skulle renbädda sen fortsatte jag med dammsugning osv...blev riktigt bra tillslut. Imorrn ska jag ta Tindras rum =)


Petra skickade och frågade om vi skulle ta en kopp =) Jag och Tindra gick dit vid kvart över åtta. *tack för en trevlig kaffestund* Vi gick med henne när hon skulle ut med Tyson =)

Nu sitter jag här i soffan. Tindra äter lite godis, hon ska snart hoppa i sängen. Sen ska jag ta en städning i vårt sovrum =)

Kram och Adjök!

Inga kommentarer: