13 maj 2010

Kristi HimmelsFärds Dag!

Idag vaknade Tindra först...kl 08.30 ungefär kom hon in till oss. Hon och jag gick upp. Tindra käkade frukost. Men inte jag. Jag diskade när hon åt. Fick undan allt på diskbänken =) Skönt minsann!

Fredrik och Kenny sov fortfarande då....så småningom kom Fredrik oxå upp. Och en stund efter Kenny med. =) Vi väntade besök kl 11.00 av mormor och morfar.
När dom kom så blev det fika. Mackor med gott pålägg som jag köpte igår och kaffe. Mormor hade med sig en fin blomma till oss. En *lyckliga Lotta* Den tackar vi för =) Den pryder köksbordet så grannt nu. Satt och snackade en massa. Var trevligt att ha dom här. =) Morfar och Kenny hamnade i soffan vid tv:n. Jag och mormor satt i köket. Barnen gjorde sitt hihi.

Dom gick vid halv tvåtiden ungefär. Dom gick samtidigt som Fredrik, han skulle till mamma och pappa och sova där inatt.

Jag tänkte jag skulle plantera lite blommor snart. Fick några skott av Lotta. *sammetsblad* =)



Blomman jag fick av mormor och morfar!


Min nya väska som ska änvändas nästa helg =)

Annars har det väl inte hänt så mycket. Var borta hos Petra en sväng. Hon ville låna nån skjorta av mig. =) Blev lite kaffe oxå såklart hihi.
När jag kom hem försökte vi komma fram till vad vi skulle äta idag. Inte det lättaste minsann haha! Men Kenny blev sugen på Gyrostallrik från Marathon. Så han körde iväg och handlade hem det. Det var sååå gott. Älskar deras fårost/fetaost...älskar den sortens ost =)
Sen låg vi bara och tog det lugnt i soffan. Kollade lite på tv. *The Simpsons* hihi!

Nu ikväll blir det inget spec. Bara ta det lugnt framför tv:n =)

Hörs imorrn =) Adjöööken!