08 maj 2010

Underbar lördag!

Kan ju börja med hur fredagen såg ut. På jobbet hade vi stängt för planeringsdag. Började dagen på jobbet med frukost och en inspirationsträff, sen vidare till Victoria Park för lunch vilket var mycket gott. Sen vidare till Pildammsparken till stock och sten för ett studiebesök. Dagen avslutades i parken med kaffe och kaka =) En mycket givande dag måste jag säga. =)

Sen blev jag avsläppt på Tindras dagis. Hämtade henne och åkte hem. Sen gjorde jag vid mig inför kvällens gång =) Jag skulle ut med 6 av mina arbetskollegor och äta och så...Cyklade upp till stortorget för att möta upp sällskapet. Vi nåt en god mat på Mosaik. Det var Tapas. Jag åt potatisanrättning med grädde och bacon, souvlaki med tzatsiki och vitlöksbröd =) Drack ett glas vin till det. Sen gick vi vidare till Fagans men där var fullt. Vidare till Harrys där vi stannade några timmar. Drack jättegod öl där. =) Sen bestämde vi oss för att gå till Swing Inn. Det blev en massa dans och skratt. Var en sååå otroligt rolig kväll med arbetskollegorna =) Som vi absolut snart måste göra om. Var himma vid 03.00 hihi!

Åter till lördagen. Idag vaknade jag vid tiotiden. Utvilad efter gårdagen. =) Sen kom Petra på en kopp. Sen cyklade jag och Markus till Mff-shopen =) Han köpte en tröja, jättefin! Sen cyklade vi till coop och handlade hem en massa. Markus valde vad han ville ha för godis och Tindra valde sitt. Idag blev det tacos till middag.

Innan maten kollade vi på matchen. Mff-Åff. Vinst för Di Blåe! Matchen slutade 3-1 =)
Efter matchen blev det tacos =) Sen fick vi besök av Lotta och Bastian. Vi drack cappuccino. Lotta och jag gick ner till Holma Livs och handlade lite.
Nu sitter jag och Lotta i köket och lockar varandras hår =) Riktigt skojigt! Och äter gooodis hihi och dricker läsk.
Männen sitter och kollar datorn och snackar en massa.

Nä, nu ska jag återgå till mitt. Adjööök!

Inga kommentarer: