02 maj 2010

Vart tar helgerna vägen?

Imorse gick vi upp lite innan nio...jag tog på mig och cyklade till coop och handlade baguetter =) Tror ni inte att kedjan hoppade av på vägen dit.....*hmmm* Jobbigt! Kom en som cyklade förbi och erbjöd sig att hjälpa mig...fast jag hade ju klarat det själv oxå. Men en mycket vänlig man =) *tusen tack* Cyklade vidare till coop efter händelsen. Handlade det jag skulle sen hem och käkade god frukost. =)

Nu ska vi snart bege oss till stan för att handla lite... =)


Blev en runda stan....lite överallt! Skönt att vara ute i solen oxå =) När vi var klara i stan köpte vi med oss mat hem och käka direkt. Vi var hungriga alla tre. Sen ringde Lotta och fråga omjag ville hänga med till Mff-Shopen. Visst ville jag det, alltid skoj att titta därinne. Hon handlade till sig själv.

Om ca 1 ½ timme är det avspark för MFF-TFF =) Hoppas på att vi kan se matchen hemma. I veckan kan vi se iallafall. Är sååå roligt att se fotboll. Måste snart gå på swedbank och se en himmamatch. =)
Håller alla fingrar och tår för Di Blåe idag. Framåt, framåt, framåt MFF =)

Nu ska jag och Kenny plocka undan lite på balkongen för att sen sitta där och ta vars en cappe =)

Inga kommentarer: