12 maj 2010

Lååååånghelg!

Onsdag hela dagen...hihi! Jobbade till kl 16 idag. Idag käkade vi Hamburgare/Bröd med en massa gott i...=)

Nu är man ledig i 4 hela dagar. Det är helt underbart =) Ska bara njuta och ta det så lugnt jag kan. Fast det händer ju en del i helgen haha =) På fredag ska jag till frisören...ska bli fin *förhopningsvis* till nästa helg =)
har bokat tid för klippning till Markus oxå...nästa torsdag hos min frisör =) Var inte nöjd med den han gick till förra gången. =/ Så hoppas denna blir bra =)
Ska ut på stan med Fredrik på lördag och shoppa finskor. Hoppas vi hittar nåt bara. Blir nog upp till Entré =) Där gillar Fredrik att gå.

Till helgen ska vi på kalas hos Julia ju...ska bli skoj! =) Har köpt present till henne...förväntar mig stooooor tårta PETRA haha =)

Imorrn kommer mormor och morfar hit en sväng på kaffe. Jag/vi ska få ett tvättställ av dom. =) Blir bara lite kaffe och en macka eller två.
Blir även en tur till mobilia med Pirrejane hihi...=)

Nä...nu ska jag snart sova väl! Så man kan komma upp i någorlunda tid. Behöver diska och städa litta. haha =/ Booooring!

Godnatt och Adjök!

Inga kommentarer: