15 maj 2010

Vilket tråkigt väder...

Idag är det ju bara så tråkigt väder ute...och tråkigast av allt var att jag var tvungen att ge mig ut i det haha!

Imorse blev det god cappuccino efter frukosten. =) Sen blev det mobilia med pappa och Fredrik. Skulle köpa skor till Fredrik til nästa he´lg. Dom hade ett par i storlek 39 men på triangeln. Så vi fick lagt undan dom tills imorrn. Hoppas att dom passar oxå =) Sen köpte vi en slips till Fredrik. Han ville ha det...=) Det blev en randig med rosa i. Blir riktigt fint sen. Markus får oxå en när han kommer men han får vara med och välja färg själv. Tänkte att jag tar det på torsdag när vi ändå ska klippas =)

När vi skulle hem gick jag med pappa inom coop och handlade lite. Blev lite av varje haha =)

Nu sitter vi och äter lite mat. Måste ha lite mat innan vi ska iväg. Blir ju vanlig fika därborta med kaffe och kaka.

Om en timme och lite till är det avspark för Mjällby-Mff =) Den ska vi se på tv! Hoppas på himmelsblå vinst =) Framåt Malmö!

Nä...nu ska jag diska undan lite innan jag sjunker ner i soffan.

Kram kram!

Inga kommentarer: