31 maj 2010

Ny vecka!

Vart är sommaren någonstans?? Någon som sett till den?? Man är ju ganska trött på detta gråa trista väder nu. =(

Hoppas det bättrar sig snart. =)

Idag har varit en helt vanlig dag på jobbet. Vi har precis käkat mat. Markus ska snart bege sig till träningen. Jag har till och med hunnit ta undan all disk idag. Vilket är superskönt att slippa det senare. Ikväll blir det nog bara slapp framför tv:n. Nu vill man verkligen bara ha sin semester...*läääängtar*

Imorrn ska det vara Vernissage på Tindras dagis. Dom ska visa upp vad dom gjort under vårens gång. Sen på onsdag är det dax för *sommarfest* på mitt jobb =) blir lite lekar och annat på gården. Hoppas bara vädret tillåter utevistelse =)

Var hemma en sväng hos Petra och tog några koppar kaffe =) Mycket trevligt som vanligt. Sen hämtade jag Markus på träningen. Hem och duschade...Markus och jag åt lite mackor =) Vi var litta hungriga hihi. Sen närmare halv tio gick Markus och la sig. Jag och Kenny kollade på nån skräckfilm. Nu sitter jag här en snabb stund sen ska jag sova.

Vi hörs imorrn! Kram kram

Inga kommentarer: