30 maj 2010

Mors Dag !

Idag är det söndag, inte vilken söndag som helst utan Mors Dag =) *Grattis grattis*

Denna veckan har gått himla fort. Har hunnit med både det ena och det andra. Har varit på en mycket givande utbildning. En fackutbildning. Träffade trevligt folk och hade en kanondag. =) Var även på bio med syster yster hihi. Vi såg Sex and the City 2. Den var superbra...tyckte den var bättre än 1:an. Jag och Lotta käkade först på Bk sen in på bion. Jag fick en jättefin gåva för att jag varit tärna på bröllopet. Ett par jättefina öronhänge. Blev sååå glad för dom. *älskar dig syster* och tack syster för ett jättefint skriver mail =)

I fredags var vi bara hemma och tog det lugnt. Käkade pizza från Lamare hihi. Igår, lördag var vi först uppe en runda i stan. Jag köpte ett LipGloss från Loréal =) Var inom en sväng hos Janne och lämnade en sak. Sen blev det minsann Subway oxå, det var mycket gott. Jag skulle hitta en bolero hade jag tänkt, som jag skulle ha till bla min klänning men ingen lycka igår. Får nog ta en tur till Entré och kolla där.
Vid 17-tiden kom Janne med familj och familjen Möller hit på fika. Vi fick en jättefina blomma, precis en sån jag tänkt köpa nu ett tag hihi *en pensépelargon =) Fam. Möller hade lite bilder att visa från sin semester i Japan. Det var underbara bilder. Vi visade våra *Londonbilder* för de hade dom inte sett. Sen blev det visning av bröllopsbilderna oxå =) och lite filmvisning haha *don´t drink and drive* Janne hade med sig en princesstårta och havreflarn som vi fikade på. Blev te, kaffe och cappuccino till det. =) Dom körde hem vid 21-tiden allihopa. Kenny körde Janne och co hem.

När Kenny kom tillbaka grillade vi vårt kött på balkongen. Hade potatissallad och grönsaker till det. Mycket gott, men en väldigt sen middag. Tittade även på Eurovision Song Contest. Så synd att inte Danmark vann för den var bra.

Nä, nu ska jag dricka upp min cappe och göra vid mig. =)

Hörs senare här på bloggen!

1 kommentar:

Lottis sa...

Tack själv för ett fint mail =) Kul att du tyckte om örhängena =) Älskar dig med, syster. Kram