04 augusti 2010

Bak....

Idag fick jag väcka sjusovaren Tindra...hon är helt otrolig, sover länge! Gick upp och käkade frukost.
Tvättade några maskiner och diskade undan i köket. I eftermiddag kom Petra på kaffe. Vi satt på balkongen som vanligt hihi =)

Till mat blev det lunchkorv med potatismos. Sallad, gurka och god dressing till det =) Supergott var det.
Efter maten cyklade jag, Kenny, Fredrik och Tindra mot lugnet. Hem och sa hej till Janne. Sen vidare in en snabb runda på triangeln. Jag skulle handla aceton och bodylotion. Sen bar cykelturen hemåt igen. Kenny skulle se nåt på tv. Jag bakade drömmar med lite assistans av Tindra. Fredrik spelade xbox...
Drömmarna blev goda...jag och Fredrik var smakprov hihi!

Måste ju bara berätta om mitt skrattanfall igårkväll haha! Fredrik kom in till mig och satte sig i soffan när jag såg en film. Kl var typ 23.30 eller nåt. De andra två sov. Fredrik han satt och pratade om sitt kalas som ska vara på söndag. Han sa att vid vårt glasbord kan Britt och Åke och min farmor och farfar sitta...så la jag till att han kunde sitta mitt på bordet, sen var det kört. Jag bara började skratta jättemycket, kunde knappt titta på Fredrik, tårarna rann haha Fredrik skratta...så tokigt det kan bli ibland =)

Nä, nu ska jag avsluta min goda kopp cappuccino som jag fick av min älskling ikväll =)

Hörs imorrn!

Inga kommentarer: