19 augusti 2010

Torsdag...

...vilket innebär att det snart är helg =)

Idag har det väl inte hänt sådär mycket precis! Slutade lite tidigare än jag brukar idag...skönt! Hämtade Tindra redan innan kl 14 idag. Sen cyklade vi hem till Petra på en kopp kaffe. Blev bara en kopp sen skulle dom handla och vi
skulle hem och laga mat.
Pojkarna var utanför trappan när vi kom =) Dom skulle hämta några tröjor. Roligt att se mina älsklingar =) Sen blev det matlagning. Citronbitare, pommes och remouladsås mums! Sen bestämde vi oss för att åka till stan. Gick bara inne på triangeln. Jag köpte en trekvartströja inne på stadium. Vi skulle egentligen till Janne men kl blev för mycket så vi körde hem istället.

Nu sover Tindra...jag sitter i soffan och njuter av en islatte som min älskling nyss gjort till mig =)
Sen blir det bara myyyys =)

Kram kram

Inga kommentarer: