17 augusti 2010

Vilket ös....

Idag har det ju regnat mesta delen av dagen tyvärr...började inte så bra på morgonen! Det regnade såklart när jag och Tindra cyklade till dagis. Hade bara kommit en liten bit när det bara fullkomligt öser ner...var såååå sjukt blöt när jag kom fram. Det hade regnat igenom mina regnbyxor. Dax att köpa nya haha! Behövs när man jobbar på förskola. Tindra fick inviga sitt nya regnställ som hon har på dagis. =)

Idag har verkligen varit en såndär mys/innedag...men tyvärr har man ju jobbat haha!

Cyklade och hämtade Tindra redan strax efter mellanmål idag...skönt att hämta tidigt när man kan =) Vi cyklade till coop och handlade mat och så...sen hem och började laga! Så det var lagom färdigt till älsklingen kom hem från jobb. Blev spagetti med köttfärsås, riven parmesan på det =) och sallad och tomat oxå. Gott med grönsaker!

Tindra och jag var nere och handlade mjölk precis, nu sitter hon och tittar på tv och äter en nektarin. Jag har duschat och tagit på myskläder. Ska snart sätta mig i soffan och göra ingenting. Kenny är med pappa och hämtar en tv hos farmor och farfar. Vi ska få deras platt-tv =) *tack tack*

Sen ikväll blir det nog en islatte eller en cappuccino =) Kenny gör sååå gott kaffe med maskinen!

Hörs senare!

2 kommentarer:

Pirrejane sa...

jaså du har samma utseende på din blogg.. =)

Sandra Månsson/Tindra Sohman sa...

Ja, det har jag haft ett bra tag nu =)