16 augusti 2010

Ny vecka....

Gick upp kl 06.00 idag och gjorde vid mig, sen väckte jag Tindra och tog på henne. Sen la hon sig igen tills det var dax att gå =)
Lämnade Tindra sen vidare till mitt jobb...dagen flöt på i vanlig ordning. Dock lite sakta idag...men men det var måndag haha =)

Hämtade Tindra kl 15.45 sen hem direkt och åt lite. Blev lite rester från gårdagens lasagne. Men det funkade hur bra som helst.

Sen blev bara slapp i soffan...Kenny satt och höll på med sin nya kub =) Han köpte en rubikskub häromdagen. Fredrik fick ju en sån av oss när han fyllde år! Sen satte jag Tindra i badet. Jag gick hem till Petra på en kopp kaffe. Vi satt på balkongen och snackade. Sen kom Kenny bort med Tindra, han skulle iväg och åka bräda med Bastian =)

Vi gick hem vid nio snåret...Tindra hoppade rätt i säng efter tandborstningen. Hon somnade fort idag....
Nu sitter jag här i soffan och äter lite choklad och tittar på tv. Ska snart hänga upp min tvätt som blev klar nyss.
Målade mina tår ikväll...skoj att byta färg lite då och då =)

Jaha...det får väl vara nock nu!
Kram kram

Inga kommentarer: