03 augusti 2010

Lite av varje....

Idag steg jag upp vid nio...Fredrik var redan vaken då. Han hade satt igång tv:n för att se sommarlovsmorgon. Vi gick upp och åt frukost och gjorde vid oss. Jag skulle lämna Tindra hos Janne undertiden jag fick fixat mina naglar =) Fredrik stannade hemma, han ville inte med. Cyklade och lämnade henne vid 11 idag. Sen cyklade jag vidare till dalaplan. Fick gjort det jag skulle sen hem till Janne igen. Fick lite mackor och juice. Stannade en timme ungefär innan Tindra och jag cyklade igen. Vi cyklade inom systrarna Grene och tittade. Köpte söta salt & pepparkar =)


Sen bar det av hemåt...eller ja vi mellanlandade hos Petra på en snabb kopp kaffe. Blev inte så värst länge, men lite snack är ju aldrig fel =)

Hem och började diska lite, sen lagade vi mat. Kenny cyklade upp en runda på triangeln och kollade. Sen skulle han inom Janne och säga hej.

Nu ikväll händer väl inget spec...ska se Allsång på Skansen tänkte jag =)



Julias nya husdjur =)

Adjöken!

Inga kommentarer: