14 augusti 2010

Helgen är här och det regnar!

Idag kom Tindra in till oss vid åttatiden...hon tittade lite på tv innan vi steg upp. Fredrik sov fortfarande då. Jag gick upp och satte igång en maskin tvätt. Kenny gick till jobbet, han skulle bara jobba ett par timmar. Sen gjorde jag mackor till Tindra. Hon tittade på tv medans hon åt sin frukost. Sen kom Fredrik upp. Han och jag åt frukost tillsammans på balkongen =)

När kl var 10.45 cyklade Fredrik iväg till Britt och Åke. Han hade bestämt det för nån dag sen att han skulle dit och hälsa på. Han hade ringt dom igår tror jag och frågat om han fick komma. Och visst fick han det. Det tycker dom är roligt. Nu sitter jag här på balkongen och dricker en burn och bara tar det lugnt. Tindra tittar på Lilla Jönssonligan i sitt rum.

Det är ju verkligen inget väder att gå ut i....

Markus är hos mamma och pappa och har sovit där inatt. Han var med pappa hos farmor och farfar igår när dom handlade. Sen käkade dom middag där =) På kvällen ringde pappa och undrade om inte Markus kunde stanna till söndag. Så det ska han göra...han ska med mamma och handla och lite så....

I eftermiddag kommer Petra hit på en liten kopp kaffe =) Jag hade egentligen tänkt gå upp i stan idag, men vädret gjorde lite så att jag ångrade mig. Tänkte kolla efter ett regnställ till Tindra. Hon behöver det till dagis. Det är alldeles för litet som hänger där nu.
Men får nog bli stan imorrn istället =)

Idag spelar ju Malmö FF på himmaplan =) Hoppas vi går om Hif nu! Dom ska väl kunna vinna över Gefle IF kan man tycka =) Jag håller alla fingrar och tår för di blåe =)

Nu ska jag snart hänga upp lite tvätt och vika lite oxå för den delen...haha!

Haj sålänge!

Inga kommentarer: