12 augusti 2010

Snart fredag =)

Japp...snart är första arbetsveckan avverkad =) Och visst har den varit seg men man har överlevt iallafall =) Har varit en lugn vecka som tur är.

I veckan har inte hänt så mycket mer...man har varit rätt trött efter jobbet. =/

Syrran ringde igår och undrade om jag ville med och träna? Och det ska jag göra...vill komma igång och göra nåt jag oxå =) Så på måndag gäller det hihi. Bodyjam hette det iallafall. Ska bli skoj att testa. Om det är skoj blir det nog det måndagar och torsdagar hädanefter! *förhoppningsvis* haha! Dessutom är det ju roligare att vara två när man tränar. Och syrran och jag har ju gått på aerobic tillsammans tidigare.

Ikväll blir det stuvade makaroner och falukorv/köttbullar. Fredrik som beställt hihi...

Sen blir det bara slapp i soffan.

Skriver kanske mer senare! Kram och Adjök!

1 kommentar:

Lottis sa...

Ja, ska bli kul att träna med dig igen =) Förresten, visst får du provsmaka det jag bakade =) Kramar