15 augusti 2010

Himmelsblå vinst...3 poäng upp =)

Idag gick vi upp strax efter nio...eller ja inte alla =) Fredrik sov som en stock! Tindra och Kenny åt lite frukost. Jag åt knappt något alls, inte hungrig. Gick in och väckte Fredrik vid lite efter tio halv elva. Frågade om han ville med upp i stan. Jag skulle leta efter ett regnställ till Tindra, som hon ska ha på dagis. Men han var trött och ville inte med. Så vi cyklade upp till stan och gick in på Inter Sport, Stadium och lite andra butiker. Gick in på Åhlens och hittade ett fin regnställ. Skönt att ha det gjort nu. =) På vägen hem hämtade vi upp Markus. Gick upp en stund hos mamma och pappa, drack en kopp kaffe. Sen promenerade vi hem. Kenny cyklade till mobilia men vi gick hem. Väl hemma hade jag sån hemsk huvudvärk...nästan så jag mådde illa. Men det är detta hemska kvava väder....lite regn och åska hade ju inte skadat idag! Vilade lite, sen började jag göra lasagne. Markus beställning..hihi =) Blev lite sena med middagen så jag ringde och sa att vi blev lite sena till Jimmy. Vid halv sex var maten klar och det var bara till att hugga in. Hade sallad och den goda specialaren till det =) Även lite fetaost! Sen gjorde pojkarna vid sig för avfärd. Cyklade närmare halv sju. Tindra ville oxå med.
Lämnade av pojkarna, stod och snackade lite därhemma, sen vidare till coop. Handlade schampo/balsam och lite annat. Sen hem igen. Jag hoppade rätt in i duschen och det var underbart att duscha. Kände sig verkligen klibbig i detta väder.

Nu har Tindra lagt sig, ska upp till dagis imorrn. Och jag ska jobba. Ska försöka ringa frisören denna veckan och boka tid. Sen ska jag försöka ta en fika med Leif och en fika med Lotta =)
Förhoppningsvis träna oxå =) Ser jag fram emot minsann...hihi!

Vilken underbar vinst för di blåe idag...och bara 1 poäng till Hif =) *Heja di Blåe*

Nä, nu ska jag dricka en latte och bara ta det lugnt i soffan.

Kram kram

Inga kommentarer: