02 augusti 2010

Sista semesterveckan har börjat....

....tyvärr är det så! Men har ju ändå fler dagar att ta ut lite när man känner för det till hösten =)

Idag vaknade vi halvtio...Tindra gick upp och åt frukost. Sen kom Petra på en kopp kaffe. Satt på balkongen och snackade =) Fredrik vaknade strax innan tio..han hade ställt kl men somnade om. Skönt att sova lite när man är ledig.
När Petra gått hem började jag baka lite. Jag bakade skurna chokladsnittar. Fredrik bakade chokladrutor med glasyr och strössel på. Blev supergott! Senare i veckan ska det bakas drömmar och lite annat oxå. Allt till Fredriks kalas som vi ska ha i helgen.

När vi bakat klart och tagit undan gick vi alla bort till Petra på en snabb kopp. Sen skulle hon tvätta i stugan. Jag slängde in lite lakan och sånt stort där oxå =) *tackar* Skönt att bli av med all tvätt. Är ganska jobbigt att ta alla lakan och påslakan uppe. Men gillar inte att tvätta i vår stuga. =/ Den är så skitig och äcklig....inte alls inbjudande till att tvätta sina kläder i. Så det är tur man har maskin hemma. Den går varm varje dag =)

Idag blev det hamburgare med bröd till middag. Hade en massa tillbehör oxå =) Sen tog jag och Petra en tur till mobilia. Kollade runt lite här och där. Handlade till Fredrik...en del iallafall =)

När jag kom hem badade Tindra, sen var det sängdax för henne. Sen gick jag bort och hämtade min tvätt i stugan sen hem igen. Fredrik och jag käkade lite nu ikväll...blev hungriga! Nu ligger han och ser på en James Bond-film innan det är dax att sova.

Jag ska nog ta en snabb dusch innan sängen...kan ju vara rätt skönt! Imorrn är det dax att gå till Helena för att fixa naglarna =) Tindra ska hem till Janne när jag är där...ska bli skönt att få gjort vid dom. Blir nog färg denna gången, är lite sugen på det.

Nä, det får räcka för ikväll!
Kram kram!

Inga kommentarer: