21 augusti 2010

En massa timmar i stan....

Idag vaknade vi kl 9..gick upp och åt frukost! Sen tog vi det så lugnt....gjorde vid oss. Sen bestämde vi oss för att möta Lotta och Bastian =) *trevligt som alltid* Vi mötte dom vid Södertull. Tindra åt korv med bröd. Sen gick vi vidare för att äta Langos. Jag och Kenny alltså. Bastian åt nån korv. Sen landade vi på Café Nesta. Vi satt ute och drack deras supergoda cappuccino. Blev inget för Tindra därinne. Sen gick vi vidare. Tindra fick en munk av Lotta =) Sen gick vi upp mot centralen, stötte på Eleonora och Christian =) Sen vidare för att titta på cableboard, ganska häftigt =) Lotta käkade Fish´n chips där. Så långt var inte vi aldrig igår...=/ Hade jag vetat att det var därnere igår hade vi givetvis gått dit...
Sen blev det en runda tillbaka oxå. Jag köpte söta legoöronhänge i svart =) Vill kolla på hängande oxå imorrn.

Sen sa vi hejdå till Lotta och Bastian. Dom gick hem och vi gick till stortorget och lyssnade på Rixfm =) En massa bra artister...bl a Eric Saade, Erik Grönwall, EMD, Erik Hassle, Ola mfl =) Många av Tindras favoriter hihi Jag har ganska ont i mina axlar nu, Tindra satt där några timmar, med lite vila emellan.

När det var slut gick vi hem till Janne och satte oss lite. Åt lite vindruvor och lite kakor. Sen cyklade vi till coop och handlade hem lite sen bar det av hem.


Nu har vi ätit lite och ska snart se en film med min älskling i soffan *mys*

Det delades ut näsor på stan hihi!

Cableboard!

Erik Grönwall

Eric Saade
Vi hörs imorrn! Kram kram

Inga kommentarer: