26 augusti 2010

Veckan börjar lida mot sitt slut....

...men bara arbetsveckan. Fortfarande en underbar helg som väntar =)

Kan ju bara snabbt berätta om gårdagen.
Fredrik kom hit när jag slutat jobbet. Hade lovat honom att han skulle få käka fish & chips på festivalen =)
Så fort Kenny kom hem cyklade jag och pojkarna till stan. Ställde våra cyklar på Jannes gård. Sen promenerade vi upp till gustav adolfs torg. Markus käkade på Bk, jag åt vildsvinskebab. Sen en promenad till Centralen och förbi där. Fredrik åt fish & chips där. Medans han åt kollade vi på cableboard. Det tyckte pojkarna var häftigt. =) Sen ringde jag syrran och hörde var dom var. Vi bestämde att vi skulle ses sen. =) Gick först en snabb sväng och kollade stånden. Jag hittade en väska som jag blev helt kär i hihi =) Köpte den såklart. Älskar väskor...det var en skinnväska minsann =) Sen kollade vi efter keps igen, men ingen lycka denna gången heller =/
Sen gick vi till gustav adolfs torg igen, där hittade vi pappa och syrran. Dom stod och käkade thaimat. =)
Sen blev vi sugna på lakritsremmar och polkagris hihi =) Så det köpte vi. Jag köpte smak av turkisk peppar på polkagrisstången hihi. Mmmm gott! Sen stod vi väldigt länge och snackade med pappa och syster. Hade skojsigt där vi stod hihi =)
Sen gick vi mot cyklarna igen, och cyklade hemåt. Lämnade av Fredrik hos sin pappa igen, sen hem till oss. En jättetrevlig kväll =)

Idag jobbade jag som vanligt...men bara till kl 13. Sen hade vi halvdagsplanering mellan 13-16.30. Vi var hemma hos en kollega och planerade =) Blev mycket god fika därhemma. Var en mycket trevlig eftermiddag. Sen cyklade jag till mobilia och kollade lite, sen in på malmborgs och handlade mat. Sen hem....

Markus stod och diskade när jag kom hem. Så jag fick ett städryck oxå haha =) Blev lite städat och tvättat iallafall.

Nu ska jag bara slappa framför tv:n och dricka en islatte =)

Kram och adjöken!

Inga kommentarer: