18 september 2010

Bondens Marknad!

Idag vaknade jag tidigt när Tindra kom in till oss....hon kom redan strax efter 07.00 =/ Men jag gick inte upp. Kenny hade stigit upp och skulle göra te för hans hals. Så han var uppe med henne. Jag gick upp 08.15 ungefär. Tog på mig, sminkade mig och gjorde vid håret. Vid 09-tiden cyklade jag mot Södervärn där jag skulle möta upp Jessica.

Vi skulle till Bondens Marknad. Men först ett litet frukoststopp på Espressohouse. Det var en god frukostbuffé där =) Scones, ost/marmelad, juice och latte.

Sen gick vi runt på marknaden och tittade. Jag handlade en knippe morötter, plommon, marmelad och ett rosmarin/havssalt bröd =) Var jättemysigt att gå där. En trevlig förmiddag med Jessica.

Sen blev det en tur till Svedala Outlet med Kenny och Tindra....men köpte inget. Där var en Paul Frank tröja jag gärna ville ha, men velade haha! Blir nog den nästa gång vi kör dit =) Sen körde vi bara inom coop och handlade mat.
När vi kom hem lagades det spaghetti med köttfärssås. Hade sallad, gurka, tomat och parmesanost till det =) Var riktigt gott!

Nu sitter jag här lite och surfar runt på nätet. Sen blir det snart soffläge =)


Marmeladen jag köpte på marknaden

Kram och adjök!

Inga kommentarer: