05 september 2010

Mot Höör...

...dit bär det snart av. Blir hämtad strax efter 12 snåret =) Blir några timmar hos en arbetskollega. Ska bli skoj att se hur hon bor.

Tindra vaknade 07.18 för att vara exakt haha...men hon somnade till Alvin & gänget 2 i soffan igår, redan efter 21-tiden. Hon låg i vårt sovrum och tittade på tv. Var Pettson och Findus, sen var där lite Astrid Lindgren film. Var bl a Emil i Lönneberga. Små snuttar på en halvtimme ungefär =)
Gick upp efter 09 och åt frukost i vardagsrummet. Gick inte och sitta i köket. Solen strålade rakt in, och för tillfället går det inte att rulla ner där. =/

Nu ska jag snart få en Vanilla Latte =) Är ganska sugen på en sån hihi...och min älskling är så underbar och gör en sån till mig =)

Nu ska jag gå och ta på mig lite....så är det klart!

Ikväll blir det förmodligen en tur till Petra på kaffe. Dom kommer hem i eftermiddag från Turkiet. Ska bli skoj att träffa dom igen. =)

Nä, nu blir det inte mer för tillfället. Kommer mer ikväll antar jag =)


Då har man varit i Höör...vilket var jättetrevligt =) Vilket underbart hus. Vi fick jättegod mat. Potatisgratäng, kycklingspett och sallad. Till efterrätt blev det cheesecake och äppelkaka med vaniljsås =) Var jättetrevligt där idag!

Ikväll kom Petra hit på kaffe. Var superskoj att ses och prata =) Jag fick jättefina armband av henne. *tackar*
Markus kom hem idag oxå...nu är hela familjen samlad i en vecka =) Underbart!

Nu blir det myspys =) Kram kram

Inga kommentarer: