03 september 2010

Tjo!

Då var det äntligen helg. =) Fredagen på jobbet har varit otroligt seg. Har känt sig ganska trött hela dagen. Vi har haft full rulle med 3 inskolningar. Det tar på krafterna minsann. Gick lite tidigare än utsatt tid idag. Skönt att hämta Tindra lite tidigare. =)
Idag blev det Enschiladas till middag. Mumsigt gott! Blev proppmätt efter maten. *puuhh* Sen diskade jag undan det mesta efter maten. Sen satte jag mig i soffan med ett glas vitt vin. Händer nästan aldrig att jag och Kenny delar en flaska vin. Men idag kände vi verkligen för det =)

Blir lite godis och annat gott om en stund. Innan Tindra hoppar i säng. Hon är supertrött. Har precis duschat henne. Renbäddade hennes säng oxå. Extra skönt att lägga sig då hihi Det tycker jag iallafall =)

Senare händer inte alls mycket. Ska bara ligga på soffan och göra absolut ingenting. Fredrik sover hos mamma och pappa inatt.

Är ganska sugen på en cappuccino eller en islatte...får se om det kanske blir en sån godsak sen!

Nä, nu ska jag inte ägna mer tid åt detta. Blir lite mys nu =)

Kram kram

Inga kommentarer: