16 september 2010

Vilken match!

Igår var det SkåneDerby mellan Mff-Hif =) Vilken match alltså! Vi var där 2 timmar innan matchstart, vilket var tur. Där var ju riktigt fullt! 23 743 st som var på Swedbank igår. Publikrekord där =) Vilken underbar stämning det var på ståplats där jag och Kenny var. Tifot var jättesnyggt gjort. Det var verkligen spännande att vara där igår. Sjöng gjorde vi för glatta livet...hymnen är vacker tycker jag! Och alla ramsor/sånger är oxå bra...många gamla sen förr hihi! =) Men även många nya bra. När Dardan la första målet, vilket jubel det blev och som man skrek =) Man gick lycklig därifrån iallafall...ett steg närmare guldet.
*Guldet ska hem, Guldet ska hem, Guldet ska hem till Malmö igen* Tänker tillbaka till 2004 när dom vann guldet sist. Känslan när man sprang med hela publiken ut på plan när domaren blåste av matchen =) Den känslan vill man ha igen.

Slutade tidigt idag...skönt att göra det =) Man är lite trött sen igår. Nu har jag och Tindra precis ätit lite mellanmål. =) Eller rättare sagt så blev det korv och makaroner.
Om lite mer än en timme kommer min älskling hem =)

Jag och Tindra la oss i soffan lite...hon tittade lite på barnprogram och jag somnade till lite hihi...men det var riktigt skönt. Vaknade till när Kenny steg in genom ytterdörren. Kenny är inne i badet nu, sen ska vi upp till stan en runda. Eller, ja Kenny ska hjälpa sin pappa med hans dator. Jag ska till Gina Tricot och köpa mig ett par nya leggings. Behöver nya svarta =)

Ikväll blir det Idol och bara mys i soffan! =)

Hej sålänge!

Inga kommentarer: