11 september 2010

Lördag!

Idag hade jag ställt kl på 08.30. Markus skulle spela träningsmatch i Åkarp =) Vi skulle samlas på Kulladal kl 10.45. Sen bar det av mot Åkarp. Tyvärr hade dom ingen direkt tur med sig idag..blev förlust =/ Men som tur var det ju inte en allvarlig match. Men superskoj att se på matchen iallafall...duktiga killar! Där är en sån kämpaglöd i dom =)
Sen cyklade jag och hämtade Tindra hemma hos min mamma och pappa. Hon var där några timmar när vi var i Åkarp. Kenny var/är nämligen och hjälper till under en filminspelning. Med Bastian och Gabriel =)
Jag och barnen käkade kotlett, kroketter och senapssås =) Mums! Blev lite lördagsmys i soffan sen oxå. Vi såg på dansfeber och åt en massa gott. Sen blev det en film oxå. Riktigt mysigt! Tindra såg dock inte filmen hon somnade i soffan innan. Hon är lite småhängig emellanåt, hon är så förkyld =/

Nu har Markus däckat i soffan. Jag somnade oxå till lite haha =) Men vaknade nu!
Kenny är fortfarande iväg hos Gabriel. Vet inte när han dyker upp....=/ Saknar honom litegrann! =)

Nä, nu ska jag lägga mig i soffan igen =)

Kram kram

Inga kommentarer: