08 september 2010

Mitt i veckan....

....precis vad det är haha! Onsdagen har väl gått ganska fort, men vilken intensiv dag =/ Helt slut i planeten efter arbetsdagen. Sen bara hämta Tindra, sen landa en liten stund hemma. Sen bar det av till föräldramöte på Markus skola. Men det var som tur var inte så långvarigt. Fick se ett jättefint bildspel från deras lägerskola =) Var superskoj att se!

Sen cyklade jag vidare mot coop...cyklade förbi Kulladal. Där stod Markus, som precis slutat bandyträningen. Kenny var på väg för att möta upp honom. Jag ringde upp honom och sa att han kunde vända om. Markus hängde med mig och handla =)

Äntligen hemma och bara kunna ta det lugnt! Är sååå trött i kroppen och huvudet nu. Vill bara ha helg och ledigt nu!

Nu ska jag slänga mig i soffan och bara myyysa =)

Kram och adjök!

Inga kommentarer: