19 september 2010

Haft trevligt besök...

Idag gick jag inte upp förrän vid halvtio hihi =) Mys och ligga kvar! Tindra vaknade dock redan kvart över sju...=/ Men låg i vår säng lite och tittade på tv!

Gick upp och åt lite yoghurt, Tindra åt yoghurt och macka. Senare gick vi och röstade, jag och Kenny. Så var det gjort...hem igen för att vi väntade fint besök =)
Lotta och Bastian skulle komma och fika lite. Men först gick jag bort till Petra och tog en snabb kopp och hämtade 2 tröjor. Satt och snackade lite i köket. Syrran ringde när jag var där och sa att dom var nere vid cyklarna =) Så jag fick dricka upp snabbt och gå hem.
Dom hade köpt sånna goda bullar man värmer i ugnen =) Kenny gjorde god cappuccino till det. Sen blev det tårta oxå hihi. Dom hade med sig som hade blivit över från deras kalas i helgen. Den var mycket god tårtan =)
Dom cyklade hem vid halv fyra snåret...nu gör vi inte allt för mycket. Funderade på om jag skulle göra lite biscotti och minimuffins...om jag orkar haha!

Ikväll kommer Markus hem =) Men Fredrik kommer inte förrän nästa vecka. Till helgen ska jag ut och handla present till mamma och pappa. Pappa fyller år på söndag som kommer =)

Nu har jag precis kommit hem. Hämtade Markus ikväll. Fredrik ville visa vad han köpt så därför blev det att jag hämtade upp Markus =) Han hade köpt ett xbox =) Det var jättefint!
Vi hann precis hem innan det värsta regnet kom...blev bara pyttelite stänk på oss.

Imorrn ska man upp och jobba igen....hoppas veckan går fort. Älskar dessa underbara helger....

Nu ska jag äta en macka eller två och bara sjunka ner i soffan =)

Kram kram

1 kommentar:

Lottis sa...

Tack själv =) Kram