02 september 2010

Då var helgen snart här igen hihi!

Idag har väl inte hänt så värst mycket....jobbat bara! Skönt att inte göra något speciellt, bara ta det lugnt!

Igår däremot var det massor på schemat haha....Jag var och fick fixat naglarna i vanlig ordning hos Helena. Kenny hämtade Tindra, sen hem och gjorde vid sig. Sen körde han Fredrik till skyttet. Det gick bra på skyttet =)
När jag gjort mina naglar cyklade jag bort till mamma och pappa. Visste att Markus skulle sova där, så tänkte jag skulle säga hej till honom =) Precis när jag kom dit skulle pappa och Markus köra till träningen. Men jag fick sagt hej iallafall. Sa till honom att han skulle ha det så skoj på sitt läger =) Sen kom mamma oxå, så jag gick med upp en stund och drack lite kaffe och snackade. Sen kom pappa igen...han stannade inte kvar på bandyträningen. Så jag satt i köket med pappa lite oxå =) Alltid trevligt att sitta där och prata lite =) Mamma visade mig *sin* telefon som hon vill köpa hihi. Den var jättefräck!
Sen cyklade jag hem. Sen var det bara till att ta det lugnt resten av kvällen.

Fick sms häromdagen från Petra...*skoj* Fick även sms idag...hihi! Saknar kusinen minsann =) Ses ju på söndag igen på en kopp kaffe troligtvis =)

På söndag är jag och mina arbetskollegor bjudna till Höör. En av mina arbetskollegor har flyttat dit och vill bjuda upp oss =) Trevligt trevligt!

Hoppas helgen går långsamt så man hinner njuta av sin lediga tid lite....men jag tvivlar på att den skulle gå sakta haha! Går ju alltid lika fort =/

Nä, nu kallar duschen sen soffan =)

Kram kram

Inga kommentarer: