21 september 2010

Ingen Himmel e så blå som min....

....älskar den låten =) Jättefin låt!

Idag jobbade jag bara till kl 12.45 ungefär. Sen bar det av till Hyllie Stadsdel för en *central introduktion för nyanställda* Fick lite info om Hyllie...sen en guidad tur med buss där det visades och berättades om de olika fsk, skolor, äldreboende mm runt om i Hyllie. En ganska intressant eftermiddag.
Kenny fick hämta Tindra idag, för jag slutade inte där förrän kl 16.30. Var bara inne på coop efteråt och handlade lite. Markus hade satt igång ugnen så det var bara till att stoppa in lasagnen när jag kom hem =) Skönt att ha nåt så enkelt idag faktiskt.

Ikväll är det ju Idol..=) Ska bli skoj att se. Tänkte hoppa in i duschen nu, sen diska lite.

Nu har jag, Kenny och Markus tittat på idol...=) Börjar bli riktigt spännande! Samma tid imorrn. =)
Imorrn slutar jag tidigt...ska bli skönt! Hämta Tindra tidigt och komma hem och ta det lugnt!
Ska snart lägga mig i sängen och titta lite på tv innan det är dax att stänga ögonen för ikväll.

Kram kram

Inga kommentarer: