04 september 2010

Underbart med lediga dagar...

....njuter av varje sekund jag är ledig. =) Idag vaknade Tindra redan strax efter 08.00. Hon var hungrig. Så det var bara till att gå upp. Satte oss i soffan, hon käkade frukost och jag satte mig vid datorn. Jag var inte alls hungrig vid tillfället. Vi åt lite senare. Gjorde vid oss ganska tidigt idag. Vid 11-tiden körde vi till biltema. Kenny skulle handla nytt däck tills in cykel. Någon stal ju det när cykeln stod ute...spelar ingen roll vart man ställer sin cykel så finns det nötter. =/ Men hade ju klart varit värre om det hänt nåt med bilen när man varit ute.
Efter biltema blev det stan. Jag skulle kolla efter lite saker. Blev inom Janne oxå. Tindra lekte lite med honom medans jag och Kenny gick iväg en sväng. Vi träffade Emil och Jonathan i stan =) Riktigt roligt att snacka med Emil =) Vi bestämde att vi skulle höras och ses en dag. Är lite nyfikna på bunkeflo =) Roligt att hålla kontakten med Emil ju!

Nu ikväll har vi plockat undan lite. Kenny satte in den nygamla tv:n i pojkarnas rum, så fick Tindra den gamla i sitt rum. Blev snyggt med den i pojkarnas rum. *tack farmor och farfar*
Just nu tittar Tindra på en film och äter lite godis. Jag satte mig här snabbt och kollade runt lite. Senare ska vi nog bara slappa i soffan. Underbart!

Imorrn bär det av till Höör...blir hämtad strax efter 12.00 av min ena kollega. Ska bli skoj att se hur hon bor däruppe =)

Nä, nu kallar soffan litegrann. Kram kram

Inga kommentarer: