14 september 2010

Indoor Walking!

Idag har jag varit och tränat med syrran =) Jag cyklade bort och mötte upp henne kl 17 hemma hos henne. Vi gick nästan medetsamma. Cyklade bort till träningsvärket. Vi testade Indoor Walking vilket var sjukt skoj. Man blev rejält svettig. Det ska vi absolut göra fler ggr =) Sen cyklade jag med syrran upp en stund. Hon skulle käka korv och makaroner, hon frågade om jag ville ha. Det ville jag gärna =) Var skoj att vara där en stund. =) *tack för idag*

När jag kom hem var det direkt in i duschen. Sen blev det soffan och Idol =)

Imorrn ska jag jobba...Tindra på dagis!
Händer ju en viktig grej imorrn....det är ju Derby på Swedbank Stadion. Mff-Hif =) Lääääängtar! Ska vara på plats tidigt så man får bra plats =)

Nä, nu ska jag mysa lite i soffan...
Puss och Kram

Inga kommentarer: