12 mars 2010

Äntligen är fredagen kommen....

Ja...den är såååå välkommen denna underbara fredag. Har varit en riktigt tuff vecka på jobb. Så nu ska jag bara njuuuuuta =)
Ikväll är det fredagsmys med Let´s dance och en massa gott =) Sen är det ju givetvis Solsidan. Det är så himla roligt. =)
Sen vet jag inte vad resten av kvällen har att erbjuda haha. Kenny köpte nån film häromdagen som han ville se. Men det blir inte förrän sent ikväll isåfall =)

Imorrn skulle Markus iväg till Kulladal och hjälpa till i cafeterian =) Han tycker det är skoj. Men det var bara några timmar.
Såklart har han fått punktering, precis som jag fick häromdagen. Så Kenny ska fixa Markus cykel så han kan cykla dit imorrn.

Tänkte jag skulle diska snart...så man slipper se det. Sen blir det en latte =) Undebart gott!

Haha...det blev aldrig att jag diskade. Jag spelade skitgubbe med Markus istället =) Alltid skoj! Senare gick jag och Kenny bara snabbt ner i affären och handlade läsk =) Blev sugen på Pepsi Max...
Sen var det äntligen dax för Solsidan. Markus och jag tittade på det. Tindra låg oxå här i soffan med oss. Därefter blev det sängen för Tindra. Jag är oxå trött...känns som om jag kommer somna om jag lägger mig i soffan och tittar på tv. =/

Sov gott =)

Inga kommentarer: