10 mars 2010

Varit i stan en snabb runda...

Jaha...vad har hänt idag då? Jo, jobbet som vanligt =) Hade besämt med syster efter jobbet. Hon skulle in i en affär och ville att jag skulle med som smakråd =) Var skoj att hänga med. Sen blev det även en runda in på triangeln =) Var på Kahls, zone och lite andra affärer. Sen skulle jag till coop och handla lite =) Lotta hängde med haha =) Gick och tittade på lite av varje därinne.
Jag handlade mjölk, bröd, våffelsmet noch ahlgrens bilar i lakrits =) Jag är en sån som måste testa nyheter haha =) Dom var supergoda.
Sen sa vi adjö och cyklade hem....

När jag kom hem åt Markus och jag korv med bröd. Kenny och Tindra var hos Janne. Kenny skulle hjälpa Janne med deras nya skrivare. Dom käkade när dom kom hem. Efter maten diskade jag undan, torkade disken oxå =) Sen gjorde jag och Kenny vars en latte =) Mycket gott...jag hade smak i min. Vanilla och Hazelnut!

Nu ligger jag i soffan och tittar på 2 ½ män =) Älskar den serien...=) Sen ska jag nog se roomservice. Ska snart lägga Tindra oxå.

Snart är denna veckan slut...redan torsdag imorrn. =) Underbart hihi

Sitter och tittar på *drömmen om Italien* Riktigt skoj att se....ser underbart ut där. Och språket är så fint =)

Snart blir det lite Marabou digestive =) hihi!

Inga kommentarer: