16 mars 2010

Soligt, soligt....=)

...det är underbart med solen. =) Idag var det en kort dag...skönt minsann! Nu sitter jag och käkar lite. Var superhungrig när jag kom hem. Var inget vidare till middag på jobbet. =/
Man blir såå pigg av solen...och glad ska vi ju inte tala om =)
Sen ikväll är det dax för skytte med Fredrik. Blir en härlig cykeltur dit =) Sen handla efter det....Sen får vi se vad resten av kvällen har att erbjuda. Ska ju inte glömma att det är husfruarna ikväll hihi.

Nu ska jag ta mig en bloooodapelsin innan jag går....

Ja, då har jag varit med Fredrik på skytte och handlat mat. Vi cyklade till skyttet i vanlig ordning. Där var mycket folk idag. Var tävlingar oxå =) Idag blev det 190 poäng för Fredrik, riktigt bra! Efteråt cyklade vi till Malmborgs. Handlade saltrulle i delikatessen =) Fredrik som ville ha som vanligt hihi. Sen blev det lite annat oxå.

När vi kom hem åt jag och Fredrik. Kenny och Tindra hade redan ätit tidigare. Men Kenny hade gjort mat till oss, så det var bara att värma. Blev Thaikyckling med nudlar och ruccola =) Var sååå gott!

Nu tittar jag på husfruarna. Fredrik la sig precis....snart är det Cougar Town =) Kenny och jag ska se det sen.
Mmmm...nu tog jag mig en bit choklad och ett glas mjölk =) Mycket gottit!

Kram och Godnatt!
Hej solong!

Inga kommentarer: