09 mars 2010

Så kallt det är igen....*brrr*

Mmmm...då var det riktigt kallt igen. Det var riktigt rått ute idag *brrr* Det gillar vi inte.
Slutade kl 16 idag. Sen bar det av hemåt. Markus cyklade iväg till träningen. Jag lagade fläskpannkaka. Sen var det dax att hämta Markus =) Markus käkade fläskpannkaka när han kom hem från träningen. Sen tog han ett lååååångt bad. Han la sig för att läsa lite innan nio, när jag kom in för att tala om att han skulle borsta gaddarna hade han slocknat =) Fick väcka honom så han kunde gå upp och borsta sina tänder. Sen sa han bara Godnatt och la sig igen. Trött idag hihi.

Nu sitter jag här i soffan och tittar på Desperate Housewifes =) Efter det är det Cougar Town som jag givetvis oxå ska se. Kenny ska oxå se det med mig....

Imorrn slutar jag tidigt. Då ska jag möta Lotta i stan. Hon ville ha med mig och kolla nåt =) Efter stan blir det hem. Ska käka korv med bröd. Markus ville ha det imorrn =) Så det blir det minsann. Blir nog att jag handlar på vägen hem oxå. Behöver nytt pålägg. Markus fråga efter skinka =) Här äts påläggen upp fort haha.

Nä, nu är pausen slut. Syns imorrn! Adjök.

Inga kommentarer: