17 mars 2010

Det är sååå underbart....

...med kärleken =) Är så lyckligt lottad....3 underbara barn och en underbar man =) Kan livet bli mycket bättre?

Steg upp kvart i sju idag. Gjorde vid mig fort, sen platta jag minsann håret hihi =) Sen var det dax att cykla till jobbet. Väckte Fredrik innan jag gick. Sa Hej då till Fredrik och Kenny.
Var en ganska okej dag på jobbet...slutade kl 16 idag. Sen bar det av hemåt. Käkade lite mackor när jag kom hem. Sen var det dax för Fredriks skytte. Sen har det inte hänt så mycket mer här haha.

Jag, Kenny och Fredrik käkade falafel/kebab för sen stund sedan....vi blev lite hungriga hihi! Jag och Kenny sprang ner och handlade här nere =) Det satt riktigt fint det..

Nu har Fredrik lagt sig. Jag och Kenny ska se på Håkans Bar nu =)

Imorrn är det torsdag...och nära helgen =)

Kram och adjök!

1 kommentar:

Lottis sa...

Tack för kommentaren om mattan =) Kramar