14 mars 2010

Våren är här....

....kan man ju hoppas iallafall =) Idag var jag med Petra när hon klippte sig...sen en runda in på triangeln. Markus var med och hjälpte till i Cafeterian idag. Ska beställa tid för klippning till Markus till nästa gång han kommer till mig och Kenny. Han vill klippa sig hos frisören igen. =) Ska ringa min frisör och höra med henne vad hon tar för en klippning =)

Fick cykla iväg till coop och handla sköljmedel och ett nytt däck till Markus cykel. Kenny lagade Markus punktering idag, men däcket fick bytas ut. Han ska sätta fast det imorrn =)
När jag kom hem städade jag köket lite...sen kom Petra på kaffe och våffla =) Var mycket gott! Sen gick hon hem efter några timmar. Då fixade vi här hemma lite, och käkade middag.

Sen vid 19.30 tiden gick vi hem till Petra och Dennis. Hade bestämt att se melodifestivalen ihopa. Till det hade vi en massa gott. Kaffe såklart, godis, chips och popcorn =) Var en trevlig kväll...men dock lite besviken att det inte var *rätt* som vann. Vi hoppades nog på Ola eller Darin =) Men det går ju inte alltid som man vill och tror. Tindra var eller rättare sagt är helt såld på Ola och Erik Saade =)

Vi gick hem vid 22.30 ungefär. La Tindra när vi kom hem. Sen tittade jag och Kenny på en film. *That thing you do* en jättebra film =)

Nu blir det lite mer mys i soffan...godnatt!

Inga kommentarer: