20 mars 2010

Grått och trist....

....precis vad det är ute idag =/ Man blir ju inte pigg och glad av vädret precis =( Men men...man får försöka =)

Då var man uppe och käkar frukost. Sen ska jag bara göra vid mig för att hämta Tindra och Fredrik hos mamma och pappa. Tänkte ta en tur in på mobilia sen och handla lite nya vårblommor till hemmet. Blev lite inspirerad igår hos Lotta hihi =) Och givetvis får jag ju handla lite mat och så till ikväll.


Cyklade till malmborgs innan jag cyklade hem till mamma och pappa. Skulle handla till kvällen, det vanliga. Mat och annat gott! Sen handlade jag med mig en lång baguette till mina föräldrar, så vi kunde fika lite. Handlade en kaffeplanta i en söt kaffemugg =) *Lotta som tipsade mig om den =)* Drack kaffe och åt när jag kom dit.

Var även en snabb runda på coop och handlade godis....hihi! Handlade hem kycklingfilé oxå. En liten minipåsklilja med =)

Då var man hemma igen efter en dag hos mamma och pappa =) Haft en jättetrevlig dag därhemma. Jag, Fredrik och Tindra =) Suttit och snackat med pappa lite...hjälpte pappa att skicka ett mail.


Mamma och jag fixade lite med spotify oxå...jag installerade det på pappas dator oxå, så barnen kan ha när dom är där =) Barnen lekte och hade skoj.
Vid 17 tiden cyklade vi hem....lagade mat när vi kom hem. Blev färsk pasta med ost/baconsås och en massa grönsaker till det.

Ska snart dricka en latte =) Sen ikväll ska vi se serien som börjar...*män som hatar kvinnor* Annars blir det en massa slapp i soffan. =)

Kram och Adjök

1 kommentar:

Lottis sa...

Blev det några fina blommor? =) Kram