02 mars 2010

Snart dax =)

Idag var det tisdag...gick riktigt fort på jobbet idag. Tiden bara försvann! Var inne på en annan avd och hjälpte till under eftermiddagen. Roligt att komma till andra avd än sen egen =)
Hem direkt när kl blev 16.00 =) Maten var nästan klar när jag kom hem. Spaghetti med köttfärssås gjorde Kenny =)

Markus stack till träningen halv fem. Är bara träning en timme på tisdagar. Så jag var och hämtade honom vid 18 tiden igen. =) Sen hem och gjorde ingenting haha =) Markus käkade lite, sen duschade han. Jag klippte Fredrik idag, hans hår växer som ogräs hihi! Sen duschade han oxå. Nu ligger dom och tittar på The Simpsons. Tindra sover....jag ska snart titta på Desperate Housewives =) Äntligen är det dax igen. Efter det blir det sängen.

På lördag ska jag ut på äventyr med syster, mamma och pappa =) Ska bli skoj! Ser fram emot den dagen. =) Hoppas på fint väder då.

Nä...nu ska jag ta nåt att äta sen parkera mig i soffan =)

Kram och Godnatt!

Inga kommentarer: